Parmak Ucu Yüzük

Şahsen yüzük takmayı bir türlü sevemedim.Fakat bu 3 çeşit yüzüğe karşıda bir sempatim var:
Serçe parmağıma taktığım, parmak ucuna taktığım ve olmassa olmaz aşkımın bana hediyesi tek taş yüzüğüm 🙂
Tek taş yüzüğüm dışında inanın fazla yüzük takmayı sevmem.Ama herzaman serçe parmağı yüzükleri ve parmak ucu yüzüklerime karşı bir sempatim olmuştur.Dün H&M’de de görünce almadan edemedim.

parmak ucu yüzük

İlk gümüş rengi yüzüğe koştum.Ardından hemen yanında altın rengini de görünce heyecandan onu da alacağım dedim.”nasılsa her yerde kolaylıkla bulamıyorum” gerekçesiyle. Bunun gibi takımlarda hem parmak uçları için hem de normal kullanıma göre değişik kalınlık ve incelikte yüzükler bulunuyorBu nedenle de oldukça kullanışlılar.

Ha unutmadan bu en alttaki kalın muhteşem yüzüğü de aldım bunlarla birlikte.O da şu alttaki fotoğrafta görebileceğiniz kombinlerle oldukça şık görünüyor.

 modajubb parmak ucu yuzuk parmakucu yuzuk cesitleriparmak ucu yuzuk modelleri

Bir Cevap Yazın

