Kışlık saç bantları, Örgü saç bantları

soguk-havalarda-sac-bandi

Hem şık bir görüntü hemde soğuk havalarda başımızı sıcak tutacak saç bantlarını kullanmak oldukça faydalı olacaktır.Genel itibari ile başınızın soğuyan birçok bölümünü koruduğunu söyleyebilirim.Kış aylarında özellikle baş ağrısına sebep olan alın üstünü ve kulakları soğuktan koruması nedeniyle sağlık açısından elbette tercihlerimiz arasındadır.Fakat bunun yanında şık bir görüntüye kavuşmak isteyen bayanlarda bu üründen nasiplerini alabilecektir 🙂
orgu sac bandi

Bana sorarsanız kışın yünlü münlü şeyler giymeli herkes 🙂 Şahsen soğuk havayı sevmediğimden kışın pek de giyime,görüntüye önem vermiyorum.”Sıcak tutsun yeter” diyorum 🙂
Sıcak tutsun, sıcak tutsun da üşümeyelim diye üstümüze paspal-paspal şeylerde giyecek değiliz.Haliyle atkı,bere,eldiven gibi konularda da seçici olmak lazım diye düşünüyorum.Bu saç bantlarını geçen yıl ha aldım ha alacağım derken havalar ısındı kış bitti.Halbuki örgü atkılarla beraber ne kadar da sıcak tutardı içimi 🙂 Şaka bir yana örgü atkı ve örgü saç bandı nı giy.Kış 6 ay değil 66 ay olsun, hasta olmama garantisi benden.
örgü atkı modelleri“Winter is coming” diyorum ve hepinizi kış aylarının soğuk hava koşullarına karşı bir adet kışlık saç bandı ve bir adet kışlık örgü atkı almaya davet ediyorum…

2016 yılına girdik sayılır, bugün 12.12.2015 ve sizlere 2016 yılı için kışlık giyim üzerine şu yazımı sunmak istiyorum.
Tıklayıp, 2016 yılının kış modası hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.

=> =>  =>  => => =>  =>  =>
https://modajubb.wordpress.com/2015/12/12/sokak-modasi-2016-yeni-yil-yeni-moda/
=> =>  =>  => => =>  =>  =>

Bir Cevap Yazın

