Kışlık Uzun Kol Hırkalar

Uzun kol hırkayı nedendir bilinmez ama çok severim.
Renk olarak siyah,beyaz,gri tonlarını tercih ederim.
Yaz aylarında da giydiğimi düşünürsek sadece kışlık sınıfına koymak büyük hakaret olurdu.İnce ve kalın olmak üzere 2 farklı tercihe bağlı hırkaları bulabilirsiniz.
Tabii kış aylarıda yaklaştığına göre tercihlerimiz kışlık hırkalardan yana olacaktır.
Kış aylarında üzerime giydiğim tüm elbiseler çokça kalın olabilir fakat hırkaları çoğunlukla orta kalınlıkta alırım.
Bi resim koyayım da daha açıklayıcı olsun:
uzun kol hirka
Tabii ki yukarıdaki fotoğraf sonbahar aylarında giyilmeye daha uygun bir hırkayı yansıtıyor.
Fakat kış aylarında da altına sıkı birşey giyildiği takdirde üzerine çok kalın hırka giymeye gerek yok diye düşünüyorum.
Çok kalından kastım aşağıdaki resimde bulunan hırkanın kalınlığı:
uzun kol kalin hirka
Hiç giymediğimi söylersem muhtemelen yalan olur 🙂
Fakat şunu söyleyebilirim ki bu tarz yünlü şeylerin görüntüsü bile beni kaşındırmaya yetiyor.
Bana yapılacak en büyük işkence kalın bir yün kazak giydirip ensemden aşağı su dökülmesi olurdu.
Şimdi bile tüylerim diken diken oldu 😀
O yüzden çok tüylü yünlü şeyleri giymeyi sevmem ben.Fobi haline gelmiş olcak ki çokça değer verdiğim babaannemin aldığı hırkayı belki 2 belki 3 kere giymişimdir.
Görüntüsünü sevdiğim,almak istediğim bir sürü kalın hırka var.
Fakat dediğim gibi bu fobi yüzümden ellerim bağlanmış durumda.Belki sizlerde de vardır.
Çünkü sadece bana mahsus olması gerçekten çok acınılası 😦
Şimdi sizlere almak isteyip de alamadığım, giymek isteyip de giyemedim birçok kışlık uzun kol hırka modellerini sunacağım.


gri kislik japon yaka hirka

( Japon yaka gri hırka ) Zaten japon yaka kıyafetlerin çoğuna sempatim var.
Fakat baya uzun ve kalın geldi bana 😀

kislik krem rengi hirka( Krem rengi uzun hırka ) Şu görüntüye bakar mısınız ne kadar hoş!
Ah şu hırka bu kadar yünlü olmasa ne olurdu sanki

krem rengi uzun kol hirka

( Krem rengi kışlık hırka ) Aslında bu giyilebilir gibi.Bak bende yeni farkettim.Fazlada yünlü değil 🙂

lacivert desenli hirka

( Lacivert desenli uzun kol hırka ) Beğendiğim modellerden biri daha.Oldukça şık bir görüntüye sahip.

yunlu uzun kol hirka
( Krem rengi kışlık hırka ) Aslında bunu beğendiğim için değil beğenmediğim için koymak istedim.
Bu resim ile diğerlerini karşılaştırırsanız hangi hırka türlerini sevmediğimi anlayabilirsiniz.
Böyle yünlü tüylü şeyler bende kaşındırma duygusu yaratıyor.Aslında nedenini araştırmak gerek 😀

Evet kızlar sizlere beğendiğim fakat giyemediğim kışlık hırka modellerini sundum.Kendinize iyi bakın.Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere…

Bir Cevap Yazın

