Bayanlar için evde yapılabilecek saç modelleri

Zaman zaman tipik saç modellerinden sıkılıyor ve kendinize yeni saç modelleri oluşturmak istiyorsanız.Oldukça şık stillerde basit saç toplama stillerini sizlerle paylaşacağım.Beğeneceğinize eminin.Düşünsenize şık bir topuz veya zarif bir saç modelini.Topuz birçok bayanın kullandığı geleneksel saç modeli oldu diyebiliriz.Peki topuz nasıl yapılır? Adım adım topuz yapalım o halde…

Ben buna elma topuzu adını verdim.Alın size elma topuzunun yapılışı…

topuz nasil yapilir resimli

Bu topumuzun adı da karmaşık topuz,kıvrımlı topuz yada bükülmüş topuz diyebilirim.

karisik topuz

Genç kız örgüsü nasıl yapılır burada gösteriliyor

 sac orgusu yapmak

Örgülü fiyonk saç modeli

orgulu fiyonk sac modeli yapimi

Yandan örgülü saç modeli

yandan orgulu bayan saci

Şelale örgü modeli

kat kat sac orgu modeli

Balık kuyruğu saç örgü modeli

balik kuyrugu orgu

Örgülü topuz modeli

orgulu topuz yapimi

Fransız modeli saç örgü

fransiz tarzi sac orgu modeli

Gördüğünüz gibi birbirinden farklı birçok saç modelini sizlere uygulamanız için adım adım sunduk.Bence en zor model balık örgü saç modeli.Bu isimleri nerden buldum derseniz, yabancı sitelerden çevirdiğim için bu anlama geliyormuş.Heralde saç modeli neye benziyorsa onun adını vermişler.
Sizde resimli olarak paylaştığımız saç modelleri,topuz modelleri ve örgü modellerini deneyebilirsiniz.
Resimleri daha detaylı incelemek için üzerine tıklamanız yeterli.

Bu yazımda siz bayanlar için ilginç saç modellerini ve bu modellerin nasıl uygulandığını paylaştım.Bir sonraki paylaşımda görüşmek üzere…

Bir Cevap Yazın

